+420296399305

+420296399305

+420296399305

Illustration

Fulfillment Center v USA

Nabízíme služby Fulfillment Center v USA. Váš vlastní sklad v Miami výrazně rozšiřuje vaše možnosti: ● umožňuje ukládat série zboží přímo v USA,● výrazně zkracuje dodací lhůty zboží vašim zákazníkům z USA a Kanady,● zlepšuje hodnocení prodejce na marketplace.
Sklad můžete spravovat ze svého uživatelského účtu.

  • TERMÍNY ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

    1 pracovní den

  • SKLADOVÁ PROVIZE ZA POSLANÉ ZÁSILKY

    Platba se strhává z účtu v okamžiku vytvoření zásilky.
    Do 2 položek v objednávce (+ 0,2 $ za každou další jednotku):● do 453 gramů - 2,0 $;● od 454 gramů do 907 gramů - 2,5 $;● od 908 gramů do 1,81 kg - 3,0 $;● od 1,82 kg do 4,53 kg - 4,0 $;● nad 4,54 kg - 5,0 $.
    Ceny jsou uvedeny za zásilku, bez krabic a ceny obsahu (objemná nebo fyzická hmotnost - kalkulace se provádí podle nejvyšší hodnoty).
    Více o tarifech za přepravu ze skladu v USA zjistíte výpočtem nákladů na kalkulačce.

  • MOŽNOSTI BALENÍ ZÁSILKY

    Balení si můžete vybrat z možností, které nabízí sklad. Pokud naše balení nemá vhodnou velikost nebo nevyhovuje z jiných důvodů, musíte podat žádost na Zákaznickou podporu o individuální výběr balení.
    Nebo můžete zvolit možnost „s vlastním obalem“ (k tomu je potřeba se zbožím poslat obal, např. rozložené krabice), poté zaměstnanci skladu před odesláním zákazníkovi zboží zabalí do vašeho obalu.
    Pokud váš obal není dostatečně spolehlivý, má zaměstnanec skladu právo balíček přebalit, aby bylo zboží řádně doručeno zákazníkovi. Poplatek za přebalení bude poté odečten z vašeho účtu. Kalkulačka vypočítá náklady na přepravu a konečnou cenu s přihlédnutím k přebalení a skladové provizi.

  • AMERICKÉ DOPRAVNÍ SPOLEČNOSTI DORUČUJÍCÍ ZÁSILKY KONCOVÉMU ZÁKAZNÍKOVI

    USPS, UPS, UPS Economy DDU, FedEx International Priority Export, FedEx International Economy Export, FedEx International Ground One Rate – dle výběru klienta. Více o možnostech doručení se dozvíte zde. Zásilky prosím sledujte po jejich odeslání z Fulfillment centra - v případě problému (např. špatně zadaná adresa příjemce) je potřeba vytvořit štítek a naše Zákaznická podpora bude kontaktovat dopravní společnost, aby situaci vyřešila.
    Balíky odeslané prostřednictvím UPS SurePost nebo UPS Ground (obvykle nad 450 g) musí mít tloušťku alespoň 4 cm.

  • PODMÍNKY PŘIJETÍ ZBOŽÍ

    Do 2 pracovních dnů.

  • NÁKLADY NA PŘIJETÍ ZBOŽÍ

    Příjem zboží je zdarma.

  • PLATBA CLA

    Limit bezcelního obsahu jedné zásilky pro Spojené státy je 800 USD. Pokud je uvedená hodnota obsahu vyšší než tento limit, bude clo strženo z vašeho účtu.
    Upozornění! Zásilka do Fulfillment Centra by měla obsahovat pouze ty série, které jsou uvedeny ve vašem uživatelském účtu. Jakékoli obcházení tohoto pravidla bude mít za následek úplné odpojení klienta od služby Fulfillment Center.
    Odhadovaná hodnota - ta, která se bere v úvahu při výpočtu pojištění a při výpočtu cla - pro jednu zásilku by cena měla být do 800 $.
    Na jednoho příjemce za den lze zaslat zboží v hodnotě až 800 USD (jedna nebo více zásilek v celkové hodnotě až 800 USD). Pokud je částka vyšší, bude účtováno clo, které musí zaplatit odesílatel. Doporučujeme buď nastavit cenu, která je se vejde do limitu, nebo posílat zásilky v různé dny. Odhadovaná cena zboží k odeslání do Fulfillment Centra se může lišit od ceny, za kterou je toto zboží následně nabízeno k prodeji.

  • KONTROLA MNOŽSTVÍ ZBOŽÍ PODLE PRŮVODNÍCH DOKLADŮ

    Zdarma.
    Upozornění: série může obsahovat pouze stejné výrobky (například: červené sponky do vlasů a modré sponky do vlasů se považují za dvě různé série).
    Pokud máte stejný produkt, ale nevejde se do jedné krabice, je nutné vytvořit dvě dávky. Pokud různé dávky lze umístit do jedné krabice, musí být zabaleny tak, aby bylo ihned zřejmé, že jsou to dvě různé dávky: zabalit do různých obalů/krabic a nalepit štítek s kódem dávky.

  • ULOŽENÍ ZBOŽÍ NA SKLADĚ: V 1 AMERICKÉ PALETĚ (40 × 48 × 70 IN NEBO 1016 × 1219 × 1778 MM)

    30 dní po obdržení série je účtován poplatek. Poplatek za počet jednotek zbývajících po 30 dnech (každých 30 dnů):
    0.050 kg - $0.03 0.051 kg - 0.100 kg - $0.060.101 kg - 0.200 kg - $0.080.201 kg - 0.300 kg - $0.100.301 kg - 0.500 kg - $0.120.501 kg - 0.750 kg - $0.140.750 kg - 1.000 kg - $0.201.001 kg - 1.500 kg - $0.301.501 kg - 2.000 kg - $0.402.001 kg - 3.000 kg - $0.603.001 kg - 4.000 kg - $1.004.001 kg - 5.000 kg - $2.005.001 kg - 6.000 kg - $2.406.001 kg - 7.000 kg - $2.807.001 kg - 8.000 kg - $3.208.001 kg - 9.000 kg - $3.609.001 kg - 10.000 kg - $4.0010.001 kg - 12.000 kg - $5.5012.001 kg - 15.000 kg - $6.0015.001 kg - 17.000 kg - $7.0017.001 kg - 20.000 kg - $8.0020.001 kg - 23.000 kg - $10.0023.000 kg - 26.000 kg - $12.0026.001 kg - 30.000 kg - $14.0030.001 kg - 35.000 kg - $16.0035.000 kg - 45.000 kg - $20.0045.000 kg - $45.00
    Počet jednotek zboží se počítá v době odečtení platby každých 30 dní. Například 1. ledna dorazila série 50 jednotek, uplynulo 30 dní, 31. ledna v této sérii 20 zůstalo jednotek zboží, zbytek byl rozprodán a odeslán zákazníkům. V tomto případě je poplatek za skladování vypočítán pro 20 jednotek. Pokud dorazilo 30 kusů zboží a vše bylo vyprodáno do 30 dnů, pak bude skladování zdarma.

  • FOTO ZBOŽÍ PRO ZÁKAZNÍKY

    Každá fotografie – 2 $ (minimálně 3 kusy).Můžete také použít své fotografie.

  • DÁRKOVÉ BALENÍ

    Na vyžádání poskytujeme doplňkové služby, které si zákazník může vyžádat. Jednou z těchto služeb je bezplatné dárkové balení - igelitové tašky s tematickým zbarvením.
    Může to být i cedulka s poděkováním zákazníkovi. Text zprávy musíte poslat sami. Takový text nebo frázi „Děkujeme za nákup!“ vám můžeme zdarma vytisknout.
    Na požádání můžeme poskytnout pohlednici v hodnotě 1 $ za kus. Může také obsahovat text, který pošlete, nebo slovo "Děkuji!" nebo "Děkujeme za nákup!".

  • ODESÍLÁNÍ DO SKLADU OD VAŠICH DODAVATELŮ

    Musíte zadat informace o produktu a sériích do svého uživatelského účtu a také předat čárové kódy pro označení sérií vašim partnerům z Číny (nebo jiných zemí). Pokud zboží dorazí na sklad bez čárových kódů, pak jej naši zaměstnanci označí za příplatek 50 USD za hodinu (minimálně 30 min.)

  • ZPRACOVÁNÍ VRACENÉHO ZBOŽÍ

    V případě vrácení zásilek odeslaných přes FedEx se za zpětnou dopravu na centrum plnění vypočítává poplatek dopravcem. Prostředky budou odečteny z vašeho účtu. Skladování vrácených zásilek na skladě po dobu 30 dnů je zdarma.
    Provize za odeslání ze zpátečního skladu činí 2 $ za zásilku. V případě kombinovaného odeslání (více balíků v jedné zásilce) - poplatek ze skladu zůstává 2$ a za každý přidaný balík + 0,20$. (Poplatek bude účtován po 20. srpnu 2023) Příklad: potřebujete odeslat 3 položky v jednom balíku. V tomto případě bude poplatek činit 2,40 $. 2$ - provize skladu za odeslání, 0,40$ - provize za dvě přidané zásilky.

  • JE MOŽNÉ ZASLAT ČÁST ZÁSILEK ZÁKAZNÍKŮM A ČÁST DO SKLADU V JEDNOM KONSOLIDAČNÍM BALÍKU?

    Taková možnost neexistuje. Sérií zásilek (v jednom konsolidačním balíku může být zboží z různých sérií, každý balík musí mít čárový kód série) a zásilky pro zákazníky je nutné odeslat na sklad zvlášť. V případě, že tyto balíky budou zaslané pohromadě, bude za jejich třídění účtován příplatek 50 USD za hodinu (minimálně 30 minut).

  • DOPLŇKOVÉ SLUŽBY

    Můžete podat žádost na poskytnutí jakýchkoliv doplňkových služeb souvisejících s označením, balením, ozdobením vašeho zboží. Cena těchto služeb je 50 $ za hodinu, nejméně půl hodiny.

JAK SPRAVOVAT ZBOŽÍ NA SKLADĚ Z UŽIVATELSKÉHO ÚČTU

V uživatelském účtu je sekce Fulfillment Center, kde můžete spravovat své zboží na skladě.

V sekci "Přidat zboží" je třeba přidat informace o jednotce (kuse) zboží, kterou se chystáte odeslat do skladu v Miami.

Illustration

Vyplňte všechna povinná pole v sekci „Přidat položku“ pro každou jednotku zboží a klikněte na tlačítko „Přidat položku“. Upozornění: informace uvedené v této fázi jsou potřebné pouze pro interní potřebu zaměstnanců skladu, aby bylo možné správně zpracovat příjem na sklad při příjmu zboží. Tyto informace se nikde neuvádí a nezobrazují.

Illustration

Poté vás systém vyzve, abyste přistoupili k vytvoření série. Sérii zboží lze vytvořit také v sekci "Vytvořit sérii zboží".
Po dokončení postupu přidání produktu bude k dispozici funkce vytvoření šarže.
Zadejte počet identických jednotek zboží a klikněte na tlačítko "Vytvořit sérii".

Illustration



CO JE SÉRIE ZBOŽÍ?
Série zboží k prodeji si vytváříte samostatně - je velmi důležité, aby každá série obsahovala zcela totožné zboží (např. červená pouzdra na telefon a modrá pouzdra na telefon se považují za různé série).
Jednotka zboží nemůže být stejná u zboží různých tvarů, velikostí nebo barev. Pro každou variantu produktu musíte vytvořit samostatnou jednotku zboží.Dále můžete zadat počet jednotek zboží, čímž vytvoříte sérii zboží k odeslání.
Upozornění! V jedné krabici můžete poslat několik sérií zboží. Pokud máte stejný typ zboží, ale nevejde se do jedné krabice, musíte vytvořit dvě série, nelze jednu sérii rozdělit do dvou krabic.

Poté vás systém vyzve, abyste přistoupili ke zpracování doručení série vašeho zboží do skladu. Pro zpracování doručení můžete také vybrat v menu sekci "Odeslat série na sklad". Zásilku do skladu v Miami můžete vytvořit jak z jedné série nebo také z několika označením seznamu zboží k dodání.

Illustration

Na každou sérii musí být nalepen čárový kód. V sekci „Odeslat sériina sklad“ bude možné kliknout na kód produktu. Kliknutím na něj se zobrazí soubor pro tisk. Po doručení zásilky do skladu zaměstnanec zkontroluje vaše zboží a jeho množství. Pokud se vyskytnou nějaké dotazy, například počet jednotek neodpovídá tomu, co jste zadali, zaměstnanec otevře tiket, o čem obdržíte upozornění ve svém uživatelském účtu.

Illustration

Také v sekci „Odeslat sérii na sklad“ můžete vybrat způsob přepravy. Zásilky mohou být také doručeny na adresu našeho skladu jakýmkoli jiným způsobem přepravy ze všech zemí, se kterými spolupracujeme. V sekci „Způsob odeslání“ - „Ruční odeslání“ vyberete název přepravní služby latinskými písmeny a sledovací číslo zásilky.
Adresa našeho skladu v Miami:Vaše jménoVaše příjmeníIN CARE OF WB WAREHOUSE3500 W Hallandale Beach BlvdPembroke Park, FL, 33023
Například:Ivan Ivanov IN CARE OF WB WAREHOUSE, 3500 W Hallandale Beach Blvd, Pembroke Park, FL 33023, USA.
V případě potřeby můžete zkrátit jméno, nikoli však příjmení a ne frázi „IN CARE OF WB WAREHOUSE“.

Pro ruční odeslání do Fullfilment Centra, musí být příslušná pole vyplněna takto:

  • Země, region, území:

    United States

  • Kód země:

    US

  • Provincie:

    FL

  • PSČ:

    33023

  • Město:

    Pembroke Park

  • Adresa:

    3500 W Hallandale Beach Blvd

  • Číslo bytu:

    -

  • Příjmení a jméno kontaktní osoby:

    Vaše jméno a příjmení v angličtiněIN CARE OF WB WAREHOUSE

  • Příjemce zboží:

    Vaše jméno a příjmení v angličtiněIN CARE OF WB WAREHOUSE

  • E-mail:

    ofni.dibnretsew%40ofni

  • Telefonní číslo:

    3053070382

Illustration

V sekci "Odeslané zásilky" se zobrazují všechny informace o Vámi odeslaných zásilkách:
- číslo transakce,
- typ zásilky, který jste si zvolili pro doručení zboží do našeho skladu,
- sledovací číslo zásilky,
- datum vytvoření,
- stav v našem systému, například "Přijato do Fullfilment Centra",
- stav poštovní služby,
- monitoring, v rámci kterého si můžete vytvořit Tiket a sledovat řešení svého dotazu ohledně konkrétní zásilky,
- doklady k zásilce, pokud jste zásilku vytvořili prostřednictvím našeho systému (v ostatních případech bude pole prázdné),
- zobrazit všechny podrobnosti o vaší zásilce.

Také pokud jste vytvořili štítek prostřednictvím našeho systému, můžete požádat o zrušení štítku do 28 dnů od jeho vytvoření, pokud zásilka ještě nebyla odeslána.

Illustration

V sekci „Odeslat zákazníkovi“ uvidíte seznam svých sérií zboží, které je nebo se očekává ve skladě v Miami. Vyberte požadované zboží, který chcete odeslat zákazníkovi.

Illustration

Vyberte množství zboží a klikněte na tlačítko "Odeslat zákazníkovi".
V okně, které se otevře, vyberte transakce ze seznamu a klikněte na „Pokračovat“.

Illustration

Dále zvolte způsob odeslání zásilky ze skladu v Miami svému zákazníkovi a odešlete žádost na odeslání. Vaše zboží bude odesláno do 1-2 pracovních dnů od okamžiku vytvoření žádosti (obvykle ve stejný den).

Illustration

Po kliknutí na tlačítko „Vypočítat“ systém pohodlně zobrazí náklady na přepravu, dále náklady na balení (pokud chcete, abychom vybrali balení pro váš produkt podle jeho typu) a provizi za uskladnění.

Illustration
Illustration
Illustration

V sekci „Žádosti o odeslání“ uvidíte sledovací číslo, které můžete zadat na marketplace. Číslo se zobrazí při odeslání zásilky. Do okamžiku odeslání zůstane pole prázdné.
Máte-li dotazy k některé z odesílaných zásilek, můžete si v této sekci vytvořit také tiket. Ve sloupci „Sledování“ můžete sledovat reakce našich zaměstnanců na váš tiket.