Jak zrušit štítek?
V uživatelském účtu klienta je možnost samostatného zrušení štítků u zásilek:
1. Přejděte do sekce „Odeslané zásilky“.
2. Vyberte požadovaný štítek a klikněte na tlačítko "Požádat o zrušení".
Pozor! Platnost štítků je 20 dní od data vytvoření. Pokud během této doby zásilku neodešlete, musíte je zrušit a vytvořit nové. V opačném případě nebude zásilka poštovními službami převzata. Zrušení štítků na uživatelském účtu je možné do 28 dnů od data vytvoření.
Při zrušení Consolidation Direct můžete zrušit pouze celou konsolidaci, nelze z ní zrušit jednotlivé zásilky.
Pokud jste vytvořili návratový štítek, nebo jakýkoli jiný štítek USPS, nemůžete jej zrušit sami, musíte podat žádost o zrušení prostřednictvím funkce Zákaznická podpora do 20 dnů od data vytvoření. Doba zpracování žádostí: 2 týdny.