+420296399305

+420296399305

+420296399305

+420296399305

Illustration

Jak samostatně vytvořit návratový štítek?

Naši zákazníci mají nyní možnost samostatně vytvářet a následně tisknout návratové štítky pro vrácení zboží do WB centra v Miami.

Návratový štítek lze vytvořit samostatně pouze při vracení zboží z USA. Pokud potřebujete vrátit zboží z jiných zemí, můžete si samostatně zajistit doručení prostřednictvím jakékoli kurýrní služby na adresu našeho skladu a napsat nám, abychom vaše zboží přijali. Pokud je na zboží účtováno clo a daně, musíte nás nejprve kontaktovat prostřednictvím zákaznické podpory a dohodnout se na platbě poplatků. Pokud tak neučiníte, nebudeme moci zboží přijmout.
Cena návratového štítku z USA bude jako obvykle zobrazena ve výpočtu, když zadáte rozměry a hmotnost při zpracování.
Pozor! Návratový štítek nezávisle nelze zrušit!
Proto pozorně vyplňujte pole. Pokud si přejete zrušit návratový štítek, musíte podat žádost o zrušení prostřednictvím Zákaznické podpory.
Doba zpracování takových žádostí je 2 týdny.
Žádost o zrušení štítku je možné odeslat pouze do 14 dnů od data vytvoření.
Pro vytvoření návratového štítku je nutné:
1. V položce menu „Moje zásilky“ vyberte „Vytvořit zásilku/Návratový štítek“.

Illustration

2. Vyplňte všechna povinná pole.

IllustrationIllustration

3. Zadejte adresu příjemce. Zásilky se dopravují do skladu v Miami:

Společnost Western Bid Inc.
3500 W Hallandale Beach Blvd
Pembroke Park, FL, 33023

4. Uveďte cenu zboží a popis obsahu zásilky.

Illustration

5. Zadejte rozměry balíku (měří se krabice) a vyberte způsob doručení. Systém automaticky vypočítá cenu.

Illustration

Vytvořené návratové dokumenty si můžete prohlédnout a vytisknout v sekci "Odeslané zásilky"/"Moje štítky z Miami". Vrácení se provádí prostřednictvím USPS.

IllustrationIllustrationIllustration

Všimněte si datum likvidace. Zásilky skladujeme zdarma po dobu 30 dnů.
Pokud nám po 30 dnech nesdělíte, kam ji máme odeslat, nebo ji znovu nezpracujete k fullfilmentu, bude zásilka zlikvidována.
Pro opakované zpracování vrácení k fullfilmentu, vytvořte štítek v hlavním menu sekce „Zákaznická podpora“ a vyberte „Fullfilment Center“. Poskytneme Vám podrobné pokyny. Nebudou zde žádné další zprávy o likvidaci, proto doporučujeme zaregistrovat si datum likvidace, do kterého se musíte o své zásilce rozhodnout.

Pokud u zásilky nebyl určen majitel, objeví se v části menu „Sklad vraceného zboží“/„Zásilky bez adresáta“. Zadáním sledovacího čísla můžete svou zásilku najít.

Illustration

Pokud vaše zásilka je v sekci „Zásilky bez adresáta“, musíte kliknout na tlačítko „Žádost“ a vyplnit všechna povinná pole, abyste potvrdili, že patří Vám. Po zpracování žádosti se tato zásilka objeví v sekci "Moje zásilky".

Illustration

Všechny vrácené identifikované zásilky se zobrazí na vašem uživatelském účtu v sekci menu „Sklad pro vracené zboží
“/„Moje zásilky“. Zde můžete zjistit podrobné informace a rozhodnout o zásilkách, které se vrátily do skladu v Miami.

Zpracování vrácení zboží trvá do 3 pracovních dnů.
Naproti každé příchozí zásilce bude tlačítko „Vytvořit štítek“. Kliknutím na něj můžete určit, co dělat s touto zásilkou. Zadejte například adresu nového zákazníka, kterému bude potřeba ji zaslat.
Naproti každé zásilce bude také tlačítko "Podrobnosti". Kliknutím na něj se vám zobrazí všechny podrobné informace o vaší zásilce. Například fotografie vráceného zboží, aby bylo možné zjistit jeho stav.