+420296399305

+420296399305

+420296399305

Illustration

Co mám dělat, když se během přepravy vyskytnou problémy se zásilkou?

Zavedli jsme službu sledování problémů s doručováním zásilek našich zákazníků.
Vaše zásilky sledujeme. Na uživatelském účtu je pro každý vzniklý problém nebo reklamaci otevřeno řízení, v rámci kterého naši manažeři informují prodávající zákazníky o nastalých situacích během doručení: zpoždění, problémy nebo jakékoli nestandardní okolnosti.
Naši zákazníci tak nezůstávají o samotě při řešení případných problémů s doručováním a dostávají kvalifikovanou pomoc od našich specialistů. Tato služba je zcela zdarma.
Reklamace si můžete prohlédnout kliknutím na položku menu „Sledování zásilek“ v uživatelském účtu na naší webové stránce.
Do této sekce můžete také samostatně umístit vlastní zásilku ze sekce „Moje odeslané zásilky“ ve vašem uživatelském účtu. Ohledně každého případu uvedeného v této sekci můžete kontaktovat operátora. Pokud je s doručením vaši zásilky vše v pořádku, neměli byste ji přemisťovat do této sekce.

Illustration